iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

30 Ocak 2011

Yaratıcı Fikirler: Kitap Ayraçları

Bu hafta sonu kitap aralığına sardım. Oturdum 10 tane kitap ayracı yaptım. Peki neden yaratıcı fikir oluyor kendileri? Zira evde ne kadar alakasız malzeme varsa kullandım yaparken. Eski dergiler, eskiden kalma altın keseleri, tek tek kalmış incik boncuk parçaları, kordonlar, hediye paketlerinden söktüğüm kurdeleler, kek kalıpları vs vs ... Ama ana malzeme eşime bir şirketin verdiği eşantiyon bir kitap. Reklam kitapçığı gibi birşeydi aslında ama sayfalarının kalitesi o kadar güzeldi ki atmaya kıyamamıştım. Bunlara kısmetmiş. Gece yarısı yatarken aklıma geldi bu fikir :)



Not: "Satılıktır" yazısı koymaya üşendim sona doğru, zira evde mouse olmadığından tek tek

zor geldi. Hepsi satılıktır belirteyim...


Bunlar ilk ikisi... Bir İstanbul Masalı koydum adlarını...




Bunlar üçüncü ve dördüncü...


Bunlar beşinci ve altıncı....


Bunlar yedinci ve sekizinci...


Bu dokuzuncu...
Bu da onuncuuuuu.....


















3 yorum:

  1. süppeeerrrr...:)
    Yeliz

    YanıtlaSil
  2. Hepside harika olmuş, ellerine sağlık. :)

    Özellikle İstanbul Masalı na bayıldım. :)

    BLoğunu izlemeye aldım. :)(:

    Sevgiler

    YanıtlaSil