iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

06 Nisan 2013

Cemre Naz'ın Diş Buğdayı Süsleri

7 ay geldi geçti... 2 pirinç tanemiz çıktı. Ben dururmuyum hiç. Uyumaya bile vakit bulamazken diş buğdayını partiye çevirip ıvır zıvır süsler yaptım gece yarılarına kadar :) Neler mi yaptım...


Kartonlardan yaptığım külahların bazılarına kelebekler yapıştırdım, bazılarını kelebek baskısı yaptım. İçlerine akide şekerleri koydum misafir ablalara teyzelere vermek için.
 
 
Duvara hazır aldığım kelebekli süsü astım.
 
Aynaya kartondan "hoşgeldiniz" yazılı resimli pankart hazırlayıp yapıştırdım. Pankartı TChibo'dan aldığım yuvarlak kesme aletiyle yaptım. Üzerini kelebekli delgeçle hazırladığım kelebeklerle ve yine baskılarla süsledim. İnternetten aldığım harfli ıstampalarla  da yazısını yazdım. En son pembe kurdeleyle bir fiyonk kondurdum. Kapıdan gelenleri karşıladı böylece kızım.



Parti malzemeleri satan bir yerde tesadüfen rastladığım strafordan "ilk dişim" yazısını TV'nin önüne koydum. Kolonyanın üzerine de oluklu karton ve delgeçle hazırlanan kelebekleri yapıştırdım.


 Aynı dükkandan kelebekli bardak, peçete ve tabak aldım. Yetmez diye evdeki bardakları oluklu karton ve delgeçle hazırlanan kelebeklerle süsledim. Rengi uygun pipetleri de bi rkadehe oturttum yanlarına. Kelebekler yalnız kalmasın diye bir de pembe karanfillerle süsledim masayı.

 
Yine misafir teyzelere masanın rengine uygun kelebekli kitap ayraçları hediye ettim. Düz renkli olanları kalın kartondan, kelebek desenlileri internetten aldığım scrapbooking kağıdından yaptım.
 
VEEEE... Masamızın son hali....
 

Ben beğendim naçizane. Bir "maşallah" rica ediyorum sizden beğendiyseniz :))) Umarım daha güzel fikirlere ufuk açmışımdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder