iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

25 Ocak 2011

Masaüstüm...


Son zamanlarda yemek blogumla ilgilenmekten ahşap boyama çalışmalarına vakit yaratamıyorum. Oysa elimde bir sürü yarım proje var. Hepsi de büyük parçalar olduğundan en azından elimde birikmiş ve hatta artık eskimeye bile başlamış parçaları koymaya karar verdim buraya. Bunlar benim iş yerindeki odamda masaüstü parçalarım. Kalemik, kağıtlık, ıvır zıvır doldurduğum kutu... Bir de renkli lalelerim var tabii...

Soldaki kalemlik parşömen kağıdıyla kaplama, sağdaki antik çatlatma ve bir üstteki resimde ön sağda duran parça mumla isleme yapılmış. Laleleri de düz renk boyayıp üzerilerine kağıt tutkalı sürdüm ve sim serperek yaptım. Tekniklerin nasıl yapıldığını daha fazla vaktim olduğu bir zaman vericem inşallah. İsli dokununkini daha önce vermiştim zaten. Buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder