iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

25 Ocak 2011

Yaratıcı Fikirler-Oğluşumun Tepsisi

Ahşap boyamaya ilk başladığım yıllarda ne yapsam ne yapsam diye dolanıyodum ortalarda. Yeni ne denesem, ne yapsam? Bu da öyle çıkmış bir tepsiydi. Fazlaca basit olduğu için kullanılmıyo duruyodu annemin buzdolabının üstünde. Geçenlerde benim Mavişin döke saça yediği mama kabının altına bir tepsi alıyım diye düşünürken bu geldi aklımıza. Böylece değerlendirmiş olduk biz de.
Yapılışı gayet basit: Önce tepsiyi açık renk bir su bazlı boyayla boyadım. Sonra bir kez daha. Evdeki delgeçle dergilerin renkli sayfalarından bir sürü delik deldim. Delgecin altına biriken kağıt parçalarını biriktirdim bir kenarda. Kuruyan tepsiye kağıt tutkalını fırçayla sürdüm. Kağıtları gelişigüzel serpiştirdim. Kuruyunca bir kat daha tutkalla geçtim üzerinden sağlam olsun diye. Ve en son vernikledim. Daha sık şekilde çerçeve de kaplanabilir diye düşünüyorum bunlarla. Mesela mavinin ya da pembenin açıklı koyulu tonlarıyla çok güzle bebek çerçevesi yapılabilir. Bir öneri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder