iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

28 Şubat 2011

Ahşap Boyama Blogunda Bir Zavallı Garip Kolye

Blogun adı 5 yıldır ahşap boyama tasarımı. Bir ara 'fecirin atölyesi' yapayım dedim. Eşim 'seninki fabrikaya döndü' dedi zırt pırt birşeyler yapıyorum diye. Arkadaşlar '5 senedir seni böyle bilenler var, değiştirmek olmaz bu saatten sonra' dedi. Ben de vazgeçtim. Ama arasıra da olsa yaptığım takıları da koymaya karar verdim artık. Hatta belki eskileri bile koyabilirim. Adı içeriğiyle mütenasip değil ama blogun, idare edeceksiniz artık :)

İki yıldır evde yarım bekleyen çeşit çeşit parçadan biriydi bu, kolyeye dönüşmeden önce. Önce kolye olarak başladım beğenmedim, sonra anneme gözlük ipi yaptım sağlam olmadı, iki yıl bekledi. Geçen gün kumaş alıp monte ettim ve bu hali aldı birakşam, reklam arasında. Çok da ahım şahım olmadı ama en azından kullanılıyor artık. Darısı diğerlerinin başına...

2 yorum:

  1. ellerinize sağlık güzel görünüyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. gayet ahım şahım olmuş bile:)) güle güle kullanın...

    YanıtlaSil