iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

24 Temmuz 2012

Çiçek Suluğu



Bu yaz sıcaklarında bloga bir şeyler koymak içimden pek gelmiyor. Sanki kimse bakmıyormuş gibi geliyor. Ama yine de blogu boş bırakmamak adına bi rşeyler koyayım dedim. Evdeki eski bir plastik sürahiydi bu daha önce. Enamelsla yeşil-beyaz tonlarında boyadım, üzerine peçete yapıştırdım, tutacak yerine de ip doladım; şimdi çiçek suluğu olarak kullanıyorum...


9 yorum:

  1. Valla sıcaklar fena, ama blog bakmaya devam:)))
    Sürahi çok şık bir suluk olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. kimse bakmıyor olur mu? işimin gücümün arasında bakıyorum ben:)) çok güzel bir çalışma olmuş, beğendim ben:) iyi günlerde kullanın:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu sıcaklarda hobi adına bişey yapasım yok benim. :) Siz yine yapmışsınız ve ne kadar güzel görünüyor. :)

    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık güzel bir dönüşüm olmuş. Aynı dert hepimizde var hem sıcak hem oruç hobilere vakit kalmıyor galiba.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş, plastik daha önce hiç boyamadım, doğrudan enamels boyalarla mı boyadın hiç bir şey ilavesi olmadan?

    YanıtlaSil
  6. Yok yok buradayııızz, bakıyoruz, bakıyoruz da, sıcaktan parmak kaldıracak hal kalmadı, kendi postumu yayınlasam yorum yazamıyorum, yorum yazsam posta pilim bitiyor, ama buradayıızz, boşlama bizi, zaten evden çıkamıyoruz, tek eğlencemiz bloglar..

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim valla iyi oldu hala takip edildiğim öğrenmek. ben de sıcaklardan ayağımda soğuk su, elimde soğuk su fısfısı yat kalk yemek yap, nerelere sığacağımı şaşırdım. daha yaptıklarım var bu ara yayınlanacak. aslında bir de ahşap boyamada kullanılabilecekler listem var hazırladığım, ama kışa saklıyordum yayınlamayı, belki bu arada yayınlarım.


    **noblessse: canımcım, doğrudan enamelsla boyadım süngerle tamponlaya tamponlaya. zaten su katınca içine köpürüyo bi tuhaf oluyo boya. tamponlayınca bir de çok pratik oluyo, hemen bitiveriyo :) tavssiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık çok güzel bir geri dönüşüm olmuş güle güle kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. aynen benimkinin de plastikleri kabardı..iyi fikir verdiniz..boyanınca yine içme su kabı olarak kullanılır mı..

    YanıtlaSil