iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

06 Kasım 2014

Çekiliş Vaaaar!!!




BLOGLARI CANLANDIRMAK GEREK...
Instagram çıktı çıkalı blogları unuttuk.Oysa bloglar daha sahici, daha bizden, daha bi evimiz sanki . En azından benim için öyle...Bu nedenle blogumu canlandırmak için, yılbaşı çekiliş yapıyorum şimdiden. Kazanana kendi belirlediği isimde ve yukarıdaki üç desenden birinden  ya da kendi istediği başka bir desenden duvar süsü yapacağım. Teslimatı yılbaşından önce yapmayı istediğim için;

çekilişin son tarihi 08.12.2014 Saat:12.00

Katılım Koşulları:

1. Bloğumun izleyicisi olun. Bunun için yapmanız gereken sadece sol üstteki "izleyicilerim" butonuna bir tık :)
2.Çekiliş ilanımı resmiyle birlikte kendi bloğunuzda / bloğunuz yoksa instagram/facebook hesabınızda duyurun.
3. Bu yaptıklarınızı, bu gönderinin altına yorum olarak yazın ki, sizden haberdar olabileyim.

Not: Her üç koşulu da sağlamanız gerekiyor:)

Mail adreslerinizi şimdiden istemiyorum ki herkes görmesin. Bu yüzden 8. Aralıktan sonra takipte kalın, kazananı kaçırmayın. Herkese şimdiden iyi şanslar...

evcimenkedicik :)))

9 yorum:

  1. KATILDIM... BÜTÜN ADIMLARI TAMAMLADIM.mail: cananaktan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çok beğendim ben de katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben alttaki çiçekliyi istiyorum. hem de çokk :)))) Öpüldünüz... Sevilay Karahasan (Sevilin Dünyası)

    YanıtlaSil
  4. Tasarımlarınızı çok beğeniyorum. Zaten izleyicinizim. Diğer tüm koşulları gerçekleştirdim. Ben de oğlumun odasına istiyorum bir tane. sevgiler... filiz (filizce)

    YanıtlaSil
  5. Her koşulu tamamladım, en üsttekinden istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Yeni gördüm çekilişi, tüm adımları tamamladım. Ben de ikincisinden istiyorum. mailden atıyorum ismimi......

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, yaptıklarınızı çok beğeniyorum. Ben de çekilişe katılıyorum. Sevgiler. iletişim bilgilerimi mailinize yolluyrom..

    YanıtlaSil
  8. merhaba, gfc :prhn
    paylaştım :https://www.facebook.com/perihan.u.ince/posts/1562939990587461

    YanıtlaSil