iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

17 Şubat 2011

Model Hamuruyla Kabartma Kitap Ayracı

İnternette dolaşırken bir blogda çok güzel dekupaj kağıtlarına rastladım. Üstelik site portekizce olmasına rağmen google transletle çok güzel çalışıyor. Gerçi ben Türkçesinden birşey anlamayıp İngilizceye çevirttim ama olsun :) Hep cicili bicili harflerle birşeyler yapmak istemişimdir ama hiç aramamış ya da denk gelmemiştim. Hazır rastlamışken ve hazır bu aralar kitap ayraçlarına takmışken bir de model hamuruyla yapayım dedim. İsmimin baş harfini kullandım. Bebek odalarına ya da kapılara süs de yapılabilir bununla. Çok sevimliler. İşte dekupaj kağıtlarının linki. İşinize yaraması dileğiyle...

5 yorum:

  1. Ne güzel düşünmüşsün. :)

    O bloğu beğenerek takip ediyorum ve bende harf dekupajı kaydetmiştim. Ama bu şekilde kullanmak aklıma gelmemişti. Fikir oldu. :)

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş canım, ama benim nacizane fikrim, kitap aralıkları çok ince olmalı. Kitaba zarar vermemesi açısından. Ama sarkan kısımda küçük figürler olabilir. Bak fikri verdim, kendim de beğendim bu fikri:) Ellerine sağlık.o siteyi ben de takip ediyordum...

    YanıtlaSil
  3. aslına bakarsan ince yaptım normalden ama yakından çektiğim için biraz kalın görünmüş olabilir. :))zaten farkettim boyu da büyük görünmüş :) aslında 9x13 ebadında.

    YanıtlaSil
  4. pardon bısey sorabılırmıyım bu kagıtları normal kagıdamı fotokopı cekılıyor yoksa yaglı kagıdamı tesekkur ederım

    YanıtlaSil
  5. İkisi de olur aslında ama 100 ya da 80gr yağlı kağıt diye geçer dekupaj tekniğinde. Normal kağıt kullanacaksanız da kalın olmasını tercih edin. Böylece verniği sürünce renklerin daha az dağılma riski olur.

    YanıtlaSil