iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

14 Ekim 2011

Çay kutusundan kalemliğe...

En sevdiğim işler çabuk bitenler... Hiç vaktim yok bu aralar, sabrım da... Kafam da fazlasıyla meşgul. Beş on dakika belki ayırabiliyorum koşturmacadan. Onu da kendime ayırdım dün. Beş dakikalık bi terapi oldu bana. En pratiğinden bir kalemlik yaptım, pek bi kız işi oldu ama neyse artık :)) Teneke çay kutusunu enamels'la boyamış fırınlamıştım bir aralar, beni bekleyip duruyordu. Üzerine silikonla taaa Finlandiyalardan getirdiğim keçe kalp ve çiçekleri yapıştırdım, altına süt şişesi çalışmalarından kalan kurdeleyi ekledim, boyutlu boyayla da noktacıklar ilave ettim. Bitti gitti...











1 yorum:

  1. Bir çay kutusu değil mi... Ama bir çay kutusu becerikli ve zevkli ellerde nasıl güzel bir kalemliğe dönüşmüş, işte böylesi dönüşümlere hayranım ben :)

    YanıtlaSil