iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

09 Kasım 2011

Bayram günü anneler günü tepsisi...



Bu tepsi unutulanlar listemden çıkanlardan. Anneme anneler günü hediyesiydi. Bunun gibi bir kaç tane daha vardı aslında ama onlar uzaklara gitti hediye olarak. Yani geçmiş olsun görücüye çıkamadılar. Biri siyah üzerine kırmızı güller ve inciyle süslüydü. Diğeri sarıdan kırmızıya doğru degrade boyadığım ve kocaman gelincikler yapıştırdığım bir tepsiydi.


Buna gelince.... Annem menekşe hastası diye ona menekşeli yaptım. Önce tabanını kreme boyadım. Üzerine kahverengi, siyah, yeşil ve kremi karıştırarak elde ettiğim bi renkle deri doku yaptım. Peçeteleri yapıştırdım. Tabanının kenarlarına silikonla inci geçirdim. Sprey vernikle vernikledim ve en son cam görüntüsü için 50 kat vernik uyguladım. Bu da böyle bir bayram şekeri olsun herkese....













4 yorum:

  1. Benim annem de menekşe hastası :)
    Tepsiyi görmesin :))

    YanıtlaSil
  2. Bu menekşelere ben de bayıldım, tonu güzel olunca mor bile asil duruytormuş, ellerine sağlık, inci de süper bir fikirmiş.

    YanıtlaSil
  3. ne hünerlisiniz maşallah size:)
    yemwk bloğunuzda çok hoş..
    izliyoum iki sayfanıda bende bekliyorum sayfama..
    sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  4. Selamlarr,bu hediyeden çok etkilendim gerçekten, sadece ve sadece anneni düşünerek yaptığın ona olan sevgini bol bol kattığın bir hediye olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil