iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

26 Kasım 2014

Keçe Kapı Süsü



2,5 yaşındaki Cemre Naz'ın bir sevgilisi var: Hakan! Ara sıra binmeye götürdüğümüz, tıpkı bu resimdekine benzer bir at kendisi :)) Bu aralar Hakanla yatıp Hakanla kalkıyor, rüyalarında bile onu görüyor, her oyunun içinde bir Hakan var.  Hal böyle olunca odasının kapısına atlı bir süs yapayım dedim. Sözde sürpriz olacaktı ama elimde bir hafta boyunca kalınca her bir detayını gördü ve renk renk keçelerin iplerin arasında cennete düşmüş gibi oldu, dağıttı da dağıttı, karıştırdı da karıştırdı. O mutlu ben mutlu, ama daha bitiremeden, kapı süsünden hevesi geçmiş oldu :)) Olsun, benim hevesim daha kolay kolay geçmez. Ben çok sevdim övünmek gibi olmasın, daha bakar bakar durumum ben buna  :)))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder