iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

27 Ocak 2011

Satışlarımız Başlamıştır Efeniiim.....

Ben yıllardır ahşap boyar boyar sonra biriktikçe evde, sağa sola hediye ederdim. Bir dönem bu işten niye para kazanmayım diyerek yaptıklarımı satmaya başladım. Ama ticari zekaya fazlaca sahip olmayan bir kişi olarak anca eşe dosta yakınlara, arkadaşların arkadaşlarına falan sattım. Onu da çoğunlukla maliyetine sattım para istemeye utandığımdan. Sanal aleme taşındığımdan beri bu iş artık kolaylaştı benim için. Zira yüz yüze kimseden para istemeye gerek yok. Yazıyosun üstüne fiyatı, ister alırlar ister almazlar artık gerisi karşı tarafa kalıyo :)
Gelelim nasıl olacak bu iş?
Ben bundan sonra yaptıklarımın üzerine "satılıktır" diye bir ibare koyacağım. Sağ tarafta etiketler içinde de satılıkları görebileceksiniz. Görüp beğendiğiniz olursa bana, vereceğim mail adresinden ulaşacaksınız. Ben de size bir hesap numarası göndereceğim. Siz parayı yatırınca ben de postaya vereceğim istediğinizi. Posta ücretini ben karşılayacağımdan fiyatı da ona göre belirleyeceğim bunu da belirteyim. Eğer ki Ankarada yaşıyorsanız, malı elden teslim edip, parayı da elden alabilirim.
Yakında inşallah "pasaj.com"da da bir sayfa açıp satışaları oraya da taşımayı düşünüyorum. Buaradan duyuracağım sizlere.
Şimdilik yakın zamanda yaptığım meyvelik var elimde satılık. Bununla başlayalım hayırlısı diyelim...



Bir de elinizde kullanmak istediğiniz bir foto varsa onu da sizinle irtibata geçerek özel olarak tasarlayabilirim. bunun örneklerine etiketlerden bakabilirsiniz.
Sevgilerimle...
İletişim adresi:

1 yorum:

  1. Meyvelik çok hoş görünüyor, hayırlı bol kazançlar dilerim.

    YanıtlaSil