iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

09 Şubat 2011

Kitap Ayraçları-3

Bu aralar kitap ayraçlarına takmış durumdayım. Çeşit çeşit denemelerde bulunuyorum. İlk yaptığımda satılabileceğine inanmamıştım aslında. Bir deneme şeklinde başladım. Ama beğenildiğini görünce çok da mutlu oluyorum. Üstelik sipariş bile aldım bugün :) İşte bu son iki günün marifetleri aşağıda. Bu arada bir de kalemlik boyadım ama onu yarın yayınlarım artık, kitap ayraçlarımın süksesi kaçmasın di mi :)





Bunları da annemin arkadaşlarına yaptım. Hepsi de okumayı çok sever. O yüzden güzel bir hediye olacağını düşündüm. Gerçi kartonla ilk çalışmam olduğundan biraz buruşturdum ama geliştirilebilir buluyorum bu fikri :)














3 yorum:

  1. Merhaba,
    güzel bir fikir olmuş sizinki de ama tutkal yada herhangi bir yapıştırcıdan ziyade pritt tarzı sabun bazlı bir yapıştırıcı kullanmanızı tavsiye ederim.
    Görüşmek üzre :)

    YanıtlaSil
  2. jel tipi tutkal değil aslında kullandığım, dekupaj tutkalıydı da ben sağlamlık konusunu biraz abartıp fazlaca sürdüm :) ama priti denemek aklıma gelmemişti, iyi fikirmiş, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. :) Sağlam olur merak etmeyin, hem rica ederim nedemek.
    Buarada bende o konuya unutmadan not düşmeliyim pritt'i.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil