iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

24 Mayıs 2011

Sarışın Kızlar Memleketinde Bir Grup Kara Türk..

Ara verdim yine yazmaya. Aslında bitmeyi bekleyen işlerim var elimde ama zamanım yok. Bitenler de oldu bu arada ama fotoğraflamayı unutup teslim etmişim sahiplerine :(( Bari 2 hafta evvel gittiğim Finlandiya-Helsinki fotolarını paylaşayım dedim bu arada.




Eşim iş dolayısıyla leylekleri aratmayacak kadar çok geziyor bu ara. Sabah gelip akşam geri gidiyor . Arada bir kaç saat yüzünü görürsek ne ala. Finlandiya olunca bu sefer ben de yapıştım paçasına. Zaten sağdan soldan her önüne gelen koca tek başına yollanmaz oralara diye takılıyodu bana. Eh aslında çok da haksız sayılmazlarmış dedim gidince. Kocadan değil de bizimkisi, sarı sarı 180lik kızlar her yerde :)) Biz bir grup kara Türk bi değişik hissettik oralarda :) Hatta bir Finli adam Ankaralı olduğumu öğrenince bana Türkçe olarak " belli, kara kara" dedi. "Yok artık" dedik hep birlikte...



Bu arada Türkler olarak oralara da el atmışız maşallah. Ta kutupta sokakta yürürken arkadaşınıza sorduğunuz bir Tükçe soruyu yanınızdan geçen bir Türk cevaplayabiliyor. Ya da pazarda otururken, bir Türk gelip gazetenizi isteyebiliyor :)) Yani vesselam, yazın güneşin batmadığı, sarı sarı kızların, bolca Türkün bulunduğu, dili kulağa Türkçe gibi gelen, lokuma "lokum" , kahveye "kahvi", sebze haline "hal" diyen, tüm nüfusu Ankara kadar bir garip memleket Finlandiya. Tavsiye edilir...


Neyse çok uzattım.Bir kaç resim ekledim oralardan sizler için.Umarım beğenirsiniz...








Bunlar da Estonya'dan. 1,5 saat Helsinki'ye. O taraflara gidecekseniz kesinlikle görün derim ben. Tüm şehir Unesco Dünya Kültür Mirası Listesinde.








dünyanın en eski eczanesi (hala da çalışıyor)






Yüzlerce resim var aslında ama blogu, gezi bloguna çevirmeyim dedim :)) Bir sonraki postta inşallah artık bir tepsi ve bir bebek odası duvar süsü okuyacaksınız....




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder