iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

07 Nisan 2014

Rengarenk Kalem Kutuları


Bu kalem kutuları bir kaç çocuğu sevindirdi. Siz de evde kalan artık kumaşlardan, mesela eski havlulardan, eskimiş t-shirt'lerden, elbezlerinden, eski yastık kılıflarından her tür parça kumaştan, ve tabiii keçelerden kalem kutuları yapabilirsiniz.




İlk denememdi. Türlü tersliğe ve yakamdan paçamdan çekiştiren bir buçuk yaşındaki canavarla rengarenk ipleri benim kadar seven mavişe rağmen zar zor yetiştirdim. En sonunda çözümü malzemeleri işe getirip öğle arası yapmakta buldum :))  Ama çok sevdim bu işi... 


4 yorum:

  1. ne neşeli, ne eğlenceli görünüyor. elinize sağlık, hem kalan malzemeleri değerlendirmek hem de çocukları sevindirmek gibi iki önemli işi birarada halletmişsiniz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... İlk defa bu kadar içime sinen bir şey yaptım ben de ...

      Sil
  2. pretty nice blog, following :)

    YanıtlaSil
  3. Hi! I've been reading your weblog for a long time now and finally got
    the bravery to go ahead and give you a shout out from Lubbock Texas!
    Just wanted to tell you keep up the fantastic work!



    Look at my web site :: wholesale michael kors handbags

    YanıtlaSil