iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

08 Mart 2016

Öncelik Meselesi Hayat ..


Havalar ısındıkça, benim de ruhum canlanmaya başladı yeniden. Sabah akşam bir şeyler boyayasım, kesesim, dikesim geliyor. Bir sürü projeye aynı anda başladım bu ara. Bunlar da aradan bir sipariş için çıkan teflon tava koruyucular.

Günlerden tam da 8 Martken bir iki kelam edeyim istedim. Soranlar oluyor, bunları yapmaya nasıl vakit buluyorum diye. Bulmuyorum! Bir araştırma okudum geçen gün. Diyordu ki, "ASLINDA MEŞGULİYET DİYE BİR ŞEY YOKTUR, ÖNCELİKLER VARDIR! " Tam da beni tanımlıyor işte. Mutfakta bulaşıkları, banyoda çamaşırları bırakabiliyorum ben kendi haline, onun yerine gidip boyama yapıyorum gece. Çayımı alıp TV karşısında boş oturacağıma, TV kendi kendine arkadan takılıyor, ben keçe kesiyorum mesela.Yaparken de kendi kendime diyorum ki, şu an çoğu Tük kadını yarının yemeğini yapıyordur, ya da mutfak temizliyodur. Sonu var mı, yok... Peki bu dünyaya bir daha gelecek miyim, hayır. O halde niye hayatını temizliğe, yemeğe adamak? Tabii ki onlar da olacak hayatta ama sadece temizlik için, ev toplamak için yaşamayın hanımlar, Gerçekten de öncelik meselesi hayat... 

İnternette denk geldiğim yaşam koçu Işıl Güçlü'nün bir sözüyle bitireyim lafı. Gayet iyi açıklamış sanki.

Herkesin dünya kadınlar günü kutlu olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder