iletisim bilgileri

Her türlü sorunuz için bana celik_fecir@yahoo.com adresinden ulaşabilirsiniz. evcimenkedicik

01 Mart 2016

Teneke kutuma bahar geldi...


Bu garibim benim keçe malzemelerimi koyduğum minik torbaların kutusu olarak kullanılıyor yıllardır. Bütün süslü püslü kutuların yanında öylece çirkin mi çirkin dururdu. Havaların ısınmasıyla tekrar kıpırdanmaya başlayan ruh halimin sonucu, geçen akşam bir anda elime alıp ilk aklıma geleni yapıverdim üzerine. Eskiden kalma parça kağıtları kestim, yapıştırdım; kah parmağımla, kah fırçayla, kah mendille gelişigüzel eskittim, üzerine de stensil yaptım. Sonradan gözüme eskitmesi fazla gelse de düzügün çalışmaya imkan verecek glaze gibi bir malzeme kullanmadığımdan o haliyle bırakmak zorunda kaldım.  En son, bir kat tutkal çektim, vernik bile yapmadım vesselam. O kadar gelişigüzel yapmama rağmen en sevdiğim projelerimden biri oluverdi. Bir anda geliveren bahardan mıdır nedir, baktıkça içim açılıyor :)) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder